loading...

سحر کمالی

من از این فرصت برای قدردانی از همه افرادی که از این کار حمایت کردند و کتابی را که می خوانید شکل دادند، قدردانی می کنم. من با بسیاری از نویسندگان دیگر موافق هستم که می‌گویند این کتاب بدون همکاری سخاوتمندانه ده‌ها نفر و همچنین زمان و منابع مؤسسه اصلی من، دانشگاه ایالتی مورهد، این کتاب نیست.

من از همه حمایت هایی که این مطالعه دریافت کرد بسیار سپاسگزارم و تمام تلاش خود را برای قدردانی از همه کسانی که در آن مشارکت داشتند انجام خواهم داد. ابتدا، می‌خواهم از همجنس‌گرایان کمربند کتاب مقدس که در مصاحبه‌های صوتی رسمی با من شرکت کردند، تشکر کنم.

تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمیق شخصی و شکار در درون خود برای ارائه بینش های خلاقانه از روایت های زندگی خود، ماهیت این کتاب است. من به خصوص می خواهم از میستی دایر و جاشوا تیلور تشکر کنم که این همه سخاوتمندانه در این راه ارائه کردند.

دوم، من مدیون بسیاری از دانش پژوهان، همکاران و دانشجویانی هستم که در مراحل مختلف این پروژه به بازخورد و حمایت فکری خود کمک کردند. اینها عبارتند از شاندره تارز نش، جف جونز، داون مون، کلارندا فیلیپس، چارلز هومر کامبز، ریک کاریک، کنستانس ال هاردستی، اریک سوانک، پاتریشیا کی.

جنینگز، مری لیزا هانی جانسون، شارون روستوسکی، ورتا تیلور، لیلا روپ، ربکا روپرز-هولمن، امیلی اسکیو، آن آندالورو، آن سیاسولو، دنیل فلپس، جیسون روزنهاوس، گلن برانچ، لین گربر، رویال برگلی، لیزا هینکل، جنیفر مارتین، میشل فیوره، جسیکا رو، جاستین کلارک، دانیل استوری، تی. کریستی هیز، لزلی ویور، اریکا شیرا و همه دانش‌آموزان کلاس دین و نابرابری من. همچنین از سردبیران و داوران ناشناس مجله همجنس‌گرایی، شکل‌گیری‌های فمینیستی و جامعه‌شناسی کیفی برای بازخورد بسیار مفیدشان قدردانی می‌کنم.

تشکر ویژه از کاتلین ام. بلی و اشلی کریر برای به اشتراک گذاشتن سخاوتمندانه بازخوردهای اساسی در چندین فصل از این کتاب. من از کتی بل برای کمک به شکل دادن به طرح تحقیقی «Pray the Gay Away» زمانی که تنها تکه‌ای از یک ایده بود، و در نهایت برای ادامه فعالیت به عنوان یک مربی علمی برای من در چندین مرحله از حرفه حرفه‌ای‌ام قدردانی می‌کنم. سوم، من همچنین از بسیاری از افرادی که از من برای ارائه یک سخنرانی عمومی بر اساس این اثر دعوت کردند.

با عنوان "The Toxic Closet: Being Gay in x << قدردانی از کمربند کتاب مقدس" سپاسگزارم. پاسخ‌های مثبت مخاطبان، که بیشتر آنها همجنس‌گرایان کمربند کتاب مقدس بودند، به من انرژی داد و کار را بهبود بخشید. با تشکر از Merri Lisa Haney-Johnson و Bodies of Knowledge Symposium در دانشگاه کارولینای جنوبی – اسپارتانبورگ، جودی کوفر و اتحاد دانشگاه ایالتی موری، کیتی گلدی و دانشگاه کنتاکی برون سپاری، مردیت ردلین، کریستین استوارت نونیز، لارنس نووتنی ، تایلر پکر و اتحاد استریت همجنس گرایان دانشگاه ایالتی داکوتای جنوبی، اتحاد راندال میلز و اتحاد بزرگ سندی همجنس گرایان، مین نگوین و مجموعه سخنرانی های چاوتاکوا در دانشگاه کنتاکی شرقی، شینا تامپسون، تونی هابز و اتحاد دانشگاه ایالتی مورهد، سوزان بوردو و برنامه مطالعات جنسیت و زنان در دانشگاه کنتاکی، متیو گابریله و بنجامین ساکس در ویرجینیا تک، دانیل ماهان، کیمبرلی بوگز و کتی ادواردز با انجمن و کالج فنی اشلند، و بلیک جونز با برنامه مددکاری اجتماعی در دانشگاه کنتاکی .

من به‌ویژه از اشلی کریر، لوول کین، اعضای کارگروه مطالعات کوییر و مرکز GLBT در تگزاس A&M، ایستگاه کالج به خاطر آوردن من به عنوان محقق مهمان در سال 2008 به پردیس دانشگاه قدردانی می‌کنم. من اطلاعات ارزشمندی را در این بازدید جمع‌آوری کردم.

تشکر ویژه از روزنامه نگاران Jacque E. Day، Stephanie Pappas، Mary Dee Wenniger، و Mary Helen Conroy برای ارائه این اثر در اخبار. در نهایت، می‌خواهم سازمان‌های زیر را برای حمایت از این کار قدردانی کنم: کنتاکی فیرنس، فدراسیون برابری کنتاکی، لکسینگتون فیرنس، جاست فاند کنتاکی، کنتاکی‌ها برای کشورهای مشترک المنافع، و زنان در آموزش عالی همکاران من در دانشگاه ایالتی مورهد به ایجاد یک محیط حمایتی برای بحث و انتشار تحقیق. من از کلارندا فیلیپس، ریک کاریک، فیلیپ کرومریچ، اسکات دیویسون، کارن تیلور، آن آندالورو، جنیفر ریس، سینتیا آن فاکنر، ساموئل فاکنر، ربکا کاتز، تیموتی هار، جانل هار، پل استیل، آن راثبون، مادی، تشکر می کنم.

باب بایلاند، جنیفر مدن، بروس متینگلی، دیوید رودی، ام اسکات مک براید، تام کامتز و جانت کلین. تشکر ویژه از ری بیلی با مرکز خدمات فناوری کتابخانه کامدن-کارول برای ارائه پشتیبانی فناورانه برای ارائه‌های "کمد سمی" من.

ادوارد بی فرای، دکترا، پروفسور ممتاز آموزش در دانشگاه راتگرز (نیوبرانزویک، نیوجرسی) است، جایی که به مدت بیست و چهار سال مدیر مرکز خواندن بود. در راتگرز، دکتر فرای دوره های تحصیلات تکمیلی و کارشناسی را در زمینه خواندن، برنامه درسی و سایر موضوعات آموزشی تدریس کرد و به عنوان رئیس و عضو کمیته پایان نامه برای داوطلبان دکترا در خواندن و روانشناسی تربیتی خدمت کرد. او به‌عنوان مدیر مرکز خواندن، به کودکانی که مشکل خواندن داشتند.

آموزش می‌داد، نامزدهای معلمی را آموزش می‌داد، و کنفرانس‌های کتابخوانی را در سراسر ایالت برگزار می‌کرد. دکتر فرای نویسنده کتاب پرفروش کتاب فهرست‌های معلم خواندن، به‌خاطر نمودار خوانایی خود که توسط معلمان، ناشران و دیگران برای قضاوت در مورد دشواری خواندن کتاب‌ها و سایر مطالب استفاده می‌شود.

در سطح بین‌المللی شناخته شده است. او همچنین به خاطر کلمات فوری، فهرست کلمات با فرکانس بالا، و برای خواندن، املا، و مواد برنامه درسی ثانویه به خوبی شناخته شده است. او به عنوان نویسنده برنامه درسی کار می کند و در صورت امکان اسکی و شنا می کند.

مقدمه درس روزانه معلم املا با هدف بهبود توانایی املایی دانش آموزان در کلاس های 3 تا 8، ESL، زبان آموزان بزرگسال و دانش آموزان در خانه است. دروس برای کلاس درس، تدریس خصوصی و خودآموز مناسب است.

بنابراین، مرور املا دقیقاً همین است - مروری بر مهارت‌های املا که شاید باید زودتر یاد گرفته می‌شد. در درس ها فرض می شود که دانش آموز تا حدی توانایی املایی دارد، اما مهارت های املایی زیادی دارد.

یک روش اصلی این است که دو یا سه همفون را با هم مقایسه کنید تا نشان دهید که صداهای یکسان را می‌توان به شکل متفاوتی نوشت، بنابراین دانش‌آموز یاد می‌گیرد تا هجی برخی از کلمات مفید روزمره و همچنین گسترش الگوهای املایی در آن کلمات را بیاموزد.

دروس اساساً "هموفون" و "آواشناسی" هستند. برای بسیاری از دانش‌آموزان، دومین یا سومین هموافون غنی‌سازی واژگان خواهد بود و از تعاریف و جملات مثال، لغات جدید یا کاربردهای جدید را یاد خواهند گرفت.

دلیل اهمیت همفون ها این است که بسیاری از دانش آموزان اکنون با استفاده از کامپیوتر می نویسند (پردازش کلمات و بررسی املا). مشکل این است که بررسی املا نمی تواند یک خطا در معنی را تشخیص دهد (مثال: اوج در مقابل زیرچشمی).

با این حال، این درس‌ها شامل بسیاری از مهارت‌های املایی مهم دیگر نیز می‌شوند، مانند: انقباض‌ها (آنها = می‌کردند) بزرگ‌نویسی (رئیس‌جمهور در مقابل رئیس) غلط‌های املایی رایج (چهارم در مقابل چهارم) جمع (بنچ در مقابل نیمکت) اختصارات (میشیگان = میشیگان) MI) حروف خاموش (مطابقت) حروف دوتایی (رئیس) پسوندها (دویدن در مقابل دویدن) کلمات مرکب (هم اتاقی در مقابل منشی اتاق) پیشوندها (حادثه در مقابل آدرس) صداهای پایانی (بازیگر در مقابل گدا) مشکلات املایی (اکشن در مقابل نسخه ) یادداشت هایی برای معلم معلم می تواند انتخاب کند که از کدام درس یا بخش استفاده کند.

آنها لزوماً در یک ترتیب آموزشی نیستند. بخشی از روش در این درس ها نشان دادن این است که بسیاری از کلمات از الگوهای املایی مشابه استفاده می کنند و پس از یادگیری، این الگوها در بسیاری از کلمات پیچیده تر ظاهر می شوند.

جستجوی الگوهای املایی در کلمات یک عادت مفید مادام العمر است. یکی دیگر از برنامه های این دروس این است که آنها کوتاه و آسان هستند تا دانش آموز املا را به عنوان یک کار طاقت فرسا تصور نکند. "آیا املا را دوست داری؟" "بله، این خیلی آسان است." با این حال، این درس‌ها نیاز به دقت یا املای صحیح را نیز نشان می‌دهند، زیرا تغییر فقط یک یا دو حرف می‌تواند معنا یا الگو را تغییر دهد.

شروع به کار معلم می تواند درس را با نشان دادن یک نسخه از صفحه درس به دانش آموز یا با ارائه شفاهی درس با کمک تصویری کلمات نوشته شده روی تخته سیاه یا نمودار شروع کند. 1. در مورد همفون ها و تفاوت املایی آنها بحث کنید و نشان دهید.

چند جمله مثال بزنید. 2. کمی مرور کنید و از دانش آموز بخواهید که به صورت شفاهی یا کتبی املای درست هموفون "کدام درست است؟" را بیان کند. جملات در درس 3. در مرحله بعد از دانش آموز بخواهید که با دقت نگاه کند و شاید تمام کلمات چاپی پررنگ در بخش فونیک را با صدای بلند بخواند.

در مرحله بعد، در بخش Spelling Exercise، از دانش آموز بخواهید که از برخی یا همه کلمات بخش Phonics استفاده کند استاد گلوگاهی و یک تست آزمایشی کوچک بدهد. کلمات را یکی یکی صدا بزنید و در یک جمله استفاده کنید. برای وضوح می توانید کلمه را تکرار کرده و در یک جمله استفاده کنید.

برای املای کلمات، از همفون ها و همه یا کلمات انتخاب شده از چاپ پررنگ در بخش Phonics استفاده کنید. 5. دانش آموزان می توانند مقالات خود را تصحیح کنند، یا معلم می تواند آزمون آزمایشی را تصحیح کند.

هر کلمه ای که غلط املایی دارد باید سه بار درست نوشته شود. بعداً معلم می تواند چندین درس را مرور کند و یک تست املای نهایی بدهد.

تعداد صفحات : 3

آرشیو