loading...

سحر کمالی

بنابراین «شکاف دیجیتال» نه تنها یک فناوری است، بلکه یک محتوا نیز هستشکافی که کشورهای در حال توسعه را به حاشیه می برد. این تقسیم محتوا به این معنی استحتی در جایی که مردم راه‌هایی برای

بنابراین «شکاف دیجیتال» نه تنها یک فناوری است، بلکه یک محتوا نیز هست
شکافی که کشورهای در حال توسعه را به حاشیه می برد. این تقسیم محتوا به این معنی است
حتی در جایی که مردم راه‌هایی برای دسترسی به رسانه‌های جدید پیدا می‌کنند، اغلب کمبود رسانه‌های محلی وجود دارد
مطالب معنی دار البته همه ما باید به ترویج ایجاد کمک کنیم
محتوای داخلی، مطابق با فرهنگ محلی و به زبان محلی.
تنوع فرهنگی و کثرت گرایی برای یک جامعه اطلاعاتی فراگیر ضروری است.
این دو مفهوم - تنوع محتوا و آزادی مطبوعات - می‌توانند و باید ادامه پیدا کنند
با یکدیگر.
دنیایی که من دوست دارم توسعه یابد، دنیایی است که در آن چیزی وجود دارد که من می نامم
"کثرت گرایی ارتباطات". من دوست دارم همه آزاد باشند تا خودشان را به دست آورند
به عصر اطلاعات فقط این شکاف محتوا را پر می کند. دیجیتال جدید
فناوری امکانات بسیار خوبی برای تقویت رسانه های سنتی و
ترکیب آنها با رسانه های جدید. علاوه بر این، رسانه های سنتی، و به ویژه
رادیو و تلویزیون تنها شکل دسترسی به جامعه اطلاعاتی است
برای بسیاری از جمعیت جهان، از جمله افراد بسیار فقیر و بی سواد.
شاید این جدیدترین چالش برای دولت های جنوب آسیا باشد
برای دسترسی به اطلاعات و توانمندسازی آن برای همه تلاش کنید
مردم جهان تنها در این صورت است که برابری و برابری واقعاً به میان خواهد آمد
انقلاب اطلاعاتی تنها در این صورت است که شبه قاره فقیر و
محرومان راهی واقعی برای خروج از تاریکی دارند که صدایشان را پوشانده است،
و امیدهایشان سانسور علیه این آزادی دسترسی مبارزه می کند
نشانه جدید آزادی بیان
پرونده های تشکیل شده برای هنرمند م.ف. حسین به اتهام فحاشی
تأثیر ناخواسته ضربه زدن به آزادی بیان در هند، زیرا
قاضی سانجی کیشان کاول از دادگاه عالی دهلی یک نقطه عطف را صادر کرد
قضاوت در می 2008، با تایید تعدادی از دادخواست های ارائه شده توسط و در تاریخ
از طرف حسین این نه تنها تضمین می‌کرد که عدالت در مورد یک اصیل اجرا شود
نماد جنوب آسیا، اما حاوی مشاهداتی بود که هم تازه و هم درست است
درباره نقش هنر در جامعه ما - مشاهداتی که امیدوارم راهنمای هند باشد
گفتمان ملی در مورد این موضوع آزاردهنده در آینده.
این هنرمند بزرگ 92 ساله هندی توسط پرونده های قضایی بدخواهانه مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود
به دنبال تعقیب او به اتهام توهین به عقاید شاکیان
اخلاق با استفاده از برهنگی در هنر خود، به ویژه در نقاشی های هندو
الهه ها و در به تصویر کشیدن خطوط هند به شکل برهنه
چهره زن انباشته شدن تعدادی از موارد - اساساً توسط
تعصب ضد مسلمانان - حسین را به تبعید خودخواسته در دبی سوق داده بود
لندن. رای قاضی کاول چندین مورد از این موارد را در یک
حکمی آموخته شده، با استدلال دقیق و دقیق پاورقی که دارای جزئیات است
خواندن و استناد گسترده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آرشیو